Responsabilitat Social


Directors dels hotels de GHT

Directors dels hotels de GHT

Us presentem l'equip humà directiu del hotels de GHT

RSC

RSC

A GHT HOTELS estem satisfets de fer accions per ajudar a aquells que ho necessiten... Aquí detallem quines són aquestes accions:


EMPLEATS: PART INDISPENSABLE DE GHT: A GHT Hotels considerem els nostres empleats com una part indispensable del negoci, és per això que cada any es destinen unes hores dins la jornada laboral a la seva formació. Hem implantat un programa de reconeixement en el que es retribueix a tots aquells empleats que ofereixen un servei d’excelència. Els nostre èxit depèn d’ells i els en volem fer partíceps.


MILLORA CONTINUA: A GHT Hotels creiem en la millora continua, és per això que any rere any ens posem el repte d’ampliar les activitats quals participem en matèria de Responsabilitat Social Corporativa.


CLIENTS • CLUB GHT: permet acumular punts als clients bescanviables per descomptes. •Donem una gran importància a l’opinió dels nostres clients. És per això, que fem un seguiment de les puntuacions i critiques en diferents portals, i en les respostes de les enquestes de les tablets situades en els nostres hotels així com les enviades per mail. •Fem un sorteig mensual d’estades entre els clients que contesten l’enquesta de satisfacció interna.


SOCIOCULTURAL: GHT Hotels expressa la seva preocupació per la societat actual i la intenció de fer-la més justa col·laborant amb aquells col·lectius més desfavorits. Associacions amb les quals col·labora o ha col.laborat recentment: • TRESC • Fundació Montblanc • FUNDEO • ASDI • CÀRITES • Fundació Vicenç Ferrer • Amics i voluntaris de l’Hospital de Calella • Menjadors socials Parròquia Poble Nou • 1er Festival solidari de Pallassos voluntaris d’hospital. Calella • MARATO TV3 a través de “Calella x La Marató “ MEDIAMBIENT GHT té un compromís amb tots els seus col·laboradors per tal de mentalitzar-los de la importància que té el medi en el qual vivim. Sent conseqüents amb el que pensem hem pres un seguit de mesures.



  • ESTALVI D’ENERGIA -Recomanem als nostres clients fer un ús responsable de l’energia cosa que nosaltres també intentem fer amb: -Reductors de caudal en alguns hotels -Sensibilitzant als nostres clients vers conductes que comporten un estalvi d’energia i un respecte al medi ambient -Cartell indicant als clients si volen canvi diari o no de tovalloles -Indicació de temperatura òptima d’ AC en alguns hotels -Utilització de bombetes de baix consum als hotels allà a on és necessari



  • RECICLATGE: • Separació de residus clasificant-los per al seu posterior reciclatge tant a les oficines centrals com als hotels. • Servei de recollida selectiva en alguns hotels de paper i cartró, vidre, envasos i rebuig. • Reciclatge de l’oli usat de cuina.



  • PLAQUES SOLARS: En el 2011 es va començar a instal.lar en alguns hotels plaques solars per l'escalfament de l'aigua calenta sanitària i la piscina interior climatitzada.



  • SALUT :Ús d’electròlisi de sal en lloc de clor en algunes de les piscines dels nostres hotels. Molt més ecològic i menys agressiu per la pell.